Verksamhetsförlagd utbildning, dag 7 och 8

Hej hej

Kom nyss hem från mormor där jag, pappa och brorsan var och åt middag. Innan det var det som vanligt VFU och jag praktiserade idag mellan 07:45 - 16:00 men fick komma lite senare och gå hem lite tidigare så det var skönt. Igår nämligen så jobbade jag mellan 14:00 - 22:00 och det är ett skönt pass då man får sova ut. Men dock är det drygt att man behövde lägga sig direkt när man kom hem för att orka upp dagens efter.

Dessa två dagar har jag dokumenterat i journaler själv, samtalat med patienter, varit på ECT-behandlingar, gjort fruktsallad och bjudit allihopa och ännu mer saker :)

Är nu ledig lördag och söndag och det ska bli hur skönt som helst :) Jag ska sova, ta det lugnt och ha det myspys med älsklingen :) <3 Nu tänkte jag snabbt städa undan lite på rummet och byta om till mjukiskläder och sedan chilla vid datorn tills jag ska vara med Danne och se idolfinalen :D


 

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0