Verksamhetsförlagd utbildning, dag 6

Hej på er

Idag ställdes klockan på 04:45 för att jag skulle hinna med en del saker innan det var dags för jobb, självklart var jag så trött och det var kallt utanför täcket och ni vet väl hur lätt det är att snooza? Så det gjorde jag i en timma och fick rätt bråttom att hinna innan pappa skjutsade iväg mig till praktiken.

Dagen började med rapport osv, sedan frukost med patienterna och sedan har jag pratat en hel del med patienterna idag, det har varit roligt. Fick en gitarrlektion utav en patient och andra har bara snackat på. Fick veta en roolig sak som jag inte tänker berätta här faktiskt ;)

Har även gjort mer saker, bland annat beställt mat till imorgon, gjort saker med handledaren min, hjälpt till på avdelningen och en del mer. Ni får bara veta i det stora hela :)





Efter var det middag hos mormor med älskling, pappa och brorsan. Smulan min sötnos var såklart med också ;) Sedan var jag och Danne hos mig och hade det myspys <3 Älskade du.


Nu: Bloglooovin.


Pöss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0