Verksamhetsförlagd utbildning, dag 5

God kväll på er

Idag var det som ni kanske förstått VFU, jobbade mellan 06:45-16:00 men fick sluta ca en timma tidigare :) Idag har jag bland annat varit social med patienter, fått en kram utav en, givit mediciner till alla på morgonen, provat att ligga under ett bolltäcke.
Det var som ett vanligt täcke fast fullt med bollar i det, den ska iallafall hjälpa mot oro och ångest och sådant liknande. Enligt mig själv var det lugnade och man fann ro under täcket, inte för jag var i paniktillstånd innan men ni förstår nog ;) Och även gjort en del mer saker.

Nu: Göra mig iordning för kväller, läsa bloglovin och skriva en lista i ett inlägg :)

Puss

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0