Verksamhetsförlagd utbildning, dag 4

Hej på er

Inatt var det ett natt-pass igen, jag började alltså 21:30 och slutade 06:45, dock fick jag sluta en halvtimme tidigare :) Det var mer fart på avdelningen denna natt än förra natten, pratade lite med några patienter innan dom la sig och vissa var uppe på fötterna mitt i natten. Annars när det var "dö-tid" och ingen var vaken och inget speciellt hände så passade jag på att kika över hur jag ska lägga upp mitt arbete vi ska göra i skolan.
Det kom även in en patient på jouren så där blev vi lite mer än en timme innan vi anlände tillbaka till avdelningen igen.
Sen hände väl mer saker men allt orkar jag inte skriva utan det räcker med det som står och att jag hade en bra natt även om den var tung vid ett visst tillfälle och man blev rejält trött vid halv fem-tiden.

Idag är jag ledig iallafall, skönt det. Jag vaknade halv fem så jag är rätt så nyvaken, hehe. Istället för frukost blev det middag på en gång :P Imorgon praktiserar jag och jag börjar 06:45. Vi får se hur det kommer gå att somna ikväll då.

Nu: Fortsätta på bloglovin och sedan hälla upp ett bad tror jag :)

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0