Verksamhetsförlagd utbildning, dag 2

Hej hopp.

Idag var det en tung dag på praktiken men jag tänker inte gå in på varför så här offentligt :P Men annars har den som igår varit spännande och lärorik. Fick även göra saker jag inte provade på igår. Känns som kontakten mellan mig och vissa patienter är rätt hyffsad redan efter andra dagen :) Personalen behöver vi inte gå in på, den är bra och dom är välkomnande så jag får känna mig trivsam. Bland annat en sak jag gjorde idag var att följa med en patient och min handledare till Sandvikens psykiatri för att med några andra anordna en vårdplanering för denna patient.  Jag har gjort en del idag men tänker nog inte gå in på det så mycket idag :)

Efter praktiken blev det hemgång, mormor skjutsade hem mig och hur skönt är det inte att slippa bussen? ;) Iallafall så hann jag vara hemma en putteliten stund bara innan jag for iväg till älsklingen min, min älskade pärla <3

Nu: Göra mig i ordning för kvällen och läsa bloggar! Kanske att ett till inlägg slinker in ;)

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0