Verksamhetsförlagd utbildning, dag 13

Hej hej

Idag blev det min sista dag på VFUn, egentligen går jag imorgon med men fick sluta idag då jag enligt mina handledare varit så duktig att jag fick ledigt :) Hade ju även slutbedömningen med min lärare uppe i Umeå och mina två handledare.
Så fort tre veckor kan gå alltså.





Jag hade satt upp mål inför praktiken och det var att framförallt genomföra den så bra som möjligt, få mer kunskaper inom psykiatrin, psykoser och hur det är att jobba med bland annat psykotiska patienter och självklart för att få en bra erfarenhet.  Enligt mig så har jag uppnått mitt mål för praktiken och det tyckte mina handledare med :)

Idag var det faktiskt sorligt, åtminstone på slutet av dagen då jag skulle lämna avdelningen, jag insåg då hur mycket jag kommer sakna det där. Den otroligt trevliga och snälla personalen, alla supergulliga patienter som man började komma nära och även att få vara där och lära mig nytt och utveckla mig som människa :)






Tack till alla underbara på avdelning 25 psykosenheten
för dessa tre lärorika och bra veckor, extra tack till mina handledare som så snällt välkomnade mig och gjorde allt för att jag skulle lära mig så mycket som möjligt och trivas på denna avdelning. ( Kommer så småningom en blomma i tidningen :D )


Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0