Verksamhetsförlagd utbildning, dag 12

Hejhej

Det har varit rätt så intenstiva dagar på psykosenheten där jag har min VFU. Mycket har hänt och jag tänker inte ta upp det. Men iallafall så var dagen rätt bra idag och jag kommer sakna allesammans när jag slutar på tisdag. Är nu ledig över helgen och det kan behövas, verkligen! Man har kommit in i allt så bra nu så att man inte vill sluta men man lär ju återgå till studierna.
På måndag är det även dags för slutbedömingen med mina två handledare på avdelningen och en av mina lektorer på skolan, vi lär ju då alltså prata över telefon då vi inte precis bara kan ta bilen och träffas ;) Han bor i Umeå och jag i Gävle, det är en bit emellan!


 


Nu ska jag ta och hämta upp julpapper och slå in mina julklappar tror jag :) Musik på högsta volymen ska även vara på och jag ska med en vacker och hög stämma sjunga med ;) hihi.




Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0