Verksamhetsförlagd utbildning, dag 11

Hej på er

Nu sitter jag här i sängen efter en lång och omtumlande dag och ska alldeles strax se lite tv också :) På VFUn idag fick man vara med och se en del saker som kan vara jobbigt att se men jag försöker se det från den positiva sidan att det blir mina kunskaper och erfarenheter. Tänker inte gå in mer än så idag utan det räcker med att det var en omtumlande dag.

Träffade även Kajsa ett tag mitt på dagen och fikade tillsammans med en hel del snack :) Tänk så man kan sakna högstadietiden! :) Mitt "högstadie-gäng" is the shiet ;)

Åt sedan middag hos min kära mormor, bara vi två och vi satt rätt länge och pratade allt mellan himmel och jord :) Sen efter det var jag med älskling hos mig, vi bakade pepparkakor och hade det mys <3 åh så jag älskar dig sötnosen.



Nu: Byta om och krypa ner till kojs + surfa runt på bloggar + se ett tv-program 21:30 :)

Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0