Tredje advent & lucia

Hej på er gott folk

Jag har minsann inte uppdaterat speciellt mycket senaste dagarna, ingenting sedan i fredags faktiskt. Det är för att jag har varit hos min älskade Daniel och haft en supermysig helg, sov över där sedan i fredags och kom hem för en stund sedan.
I fredags såg vi på idolfinalen och rätt vann, alltså Erik :) Sedan hade vi en mysig kväll med en promenad och cheeze balls framför tvn ;) Igår blev det ungefär samma sak, vi hade en sån mysig och trevlig dag/kväll och hälsade även på dannes syrra. Idag så myste vi IGEN framför tvn, förvånande? haha :D Men jag älskart!
Jag spelade kort och skip-bo med Jennie någon timme på dagen idag när Danne var på bandy också. Sedan blev vi bjudna på god mat med efterrätt hos hans mamma. Älskar min Daniel <3

Eftersom det är lucia idag såg vi även lite från lucian på tvn jag och Danne, finfint. Nu är jag hemma iallafall hemma igen och åt nyss en stor lussebulle med saft och tände det tredje ljuset på adventsljusstaken med pappa och brorsan.



PS. Idag har det snöat och det är vitt på marken, julkänsla :)


Puss och kram

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0