Today

Dagens humör: Rätt bra eftersom det är julafton imorgon :D
Dagens klädsel: Mjukisar och en t-shirt
Dagens frisyr/smink: Enkelt: utsläppt hår med mascara
Dagens planer: Tagga inför julafton, träffa älsklingen min och välkomna Luleå-borna
Dagens väder: Kallt och massa snö, så fint ute :)
Dagens vill ha: Morgondagen :)
Dagens tråkigaste: Hmm, det måste vara att man läste om julbocken som brann upp inatt, var det så svårt att låta bli den över jul åtminstone ? :P
Dagens köp: Ingenting för min del
Dagens dummaste: När jag missade bussen på några sekunder när jag skulle till älskling, men dock behövde jag bara vänta i ca 10 min så kom nästa
Dagens smarrigaste: Mammas nybakta lussekattslängder med vit choklad i
Dagens tanke: " Imorgonbitti är det julafton, tänka sig var fort tiden går, tänk att det redan är jul :) "


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0