Tidsfördriv :)

Klädsel
Vad har du på dig idag: Linne, mjukisbrallor och Dannes tröja :)
Vad använder du just nu för skor: Olika, men just NU har jag inga på mig
Favoritfärg på kläder: Svart, det passar allt



Senaste person som

Sov i din säng: Älskade Daniel
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Minns inte
Du gick på bio med: Älskling
Du gick på stan med: Linnea, vi brukar vara bra på att slösa pengar på stan
Skällde på dig: Vet inte, brukar inte bli utskälld :P



Senaste

Låt du hörde: Akon - Hero
Film du såg: Hm, jag vet inte men det kan vara Eragon :)
Mat du åt: En kycklingwok med ris till middag
Kram: Mamma eller Danne :)
Puss: Älsklingen :)
Fest: Tessans födelsedag! Blir inte så mycket festande när man har skolan :P
Känslan: Någon dryg trötthetskänsla haha
Ilska: När jag efter natt-passet igår sprang till bussen för att hinna för det var ca 4 minuter innan den gick och sen fick jag ändå sitta och frysa där i kanske 10 minuter då klockan var ca kvart över sex på morgonen. 
Resa: I somras med Linnea när vi först flög till Oslo och därifrån åkte med båten Color magic i två nätter till Tyskland och tillbaka till Oslo sedan
Glädje: När jag kom hem imorse och fick lägga mig under ett varmt täcke och sova hur länge jag ville :D
Dröm: Jag drömmer varje natt ;)
Boken du läste: Jag har påbörjat en men inte avslutat och det måste jag göra, den heter Så dumt!
Personen du träffade: Pappa och brorsan
Personen du pratade i telefon med: Danne
Personen du fick sms av: Danne det med :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Vad är det för slags korv?
Gången du var utomhus: Imorse när jag åkte buss hem
Gången du sov: Imorse från ca 07:10-16:30
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I helgen var det :)
Saken du köpte: En sån där mini-chipspåse för att bli piggare imorse på praktiken



Om dig

Namn: Josefin Lindholm
Ålder: 19 ( 20 i mars, yesyesyesyes :D )
Smeknamn: Jossa, Jossan är det väl mest
Syskon: Lillebror på 15 år
Sysselsättning: Studerar Psykiatrisk omvårdnad distans på Umeå universitet, vara med pojkvännen, vännerna och familjen.
Bra egenskaper: Någon som mår dåligt och behöver någon att prata med eller någon som stöttar? Jag ställer isåfall upp :)
Dåliga egenskaper: Dåligt självförtroende
Linje/klass: Som jag skrev några rader upp, psykiatrisk omvårdnad
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 39 fast 38 ibland




Grattis till er som orkare läsa igenom allt, haha!


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0