Sista dagen 2009

Hej hej

Då var det sista dagen för detta år. Det känns bra att ett nytt år börjar nu och jag ska ha ett bättre år :) Ser fram emot en del saker och tror år 2010 kommer bli bra. 

När jag vaknat, ätit frukost, kikat på tv osv åkte jag till Maxi med mamma och pappa för att storhandla. När vi kom innanför dörren efter vi handlat så satt Smulan i fönstret och jag tänkte ta henne och krama om min söta kissemiss, dock var det inte lätt för hon (busig som hon är) hoppade iväg och sprang mot vardagsrummet. Jag kliver in ett steg och böjer mig men hinner inte ta henne då jag gör världens vurpa och landar på rumpan mitt i hallen. Blöta skor efter man varit ute och självklart blir hallgolvet det med och vad tänkte jag med? Jag tänkte nog inte alls så pangtjoong och jag satt där på rumpan och kommer troligtvis få ett jäkla blåmärke. Aj alltså! :P

Snart blir det till att vandra över till mormor :) Skriver mer sen.

Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0