Sammanfattning av mitt 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jo det gjorde jag väl
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5.Vilka länder besökte du? Norge och Tyskland i somras med Linnea :)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Finns nog en del, men det får ni inte veta ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14/3-09 – min och älsklingens ett årsdag <3 och även 12/6 – studenten
8. Vad var din största framgång 2009? Växt som människa, bearbetat en del saker plus blivit mognare haha..

 

9. Största misstaget? Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Jadu, alla kläääder :D Nej jag vet inte faktiskt, kanske resan på Color magic med Linnea i somras :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ja men kan det vara något annat än kläder?

 

13. Gjorde någonting/någon dig riktigt glad? Ja att jag gick ut i gymnasiet och kom in på en universitetsutbildning och att jag haft min Danne vid min sida :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Det finns några styckna, haha typ rap das armas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandat vill jag säga
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Det vet jag inte, kanske att jag skulle tagit körkort i somras
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jadu säg det, finns några saker men det får vara hemligt tror jag
18. Hur tillbringar du julen? Hos mormor med familjen, morbröder + flickvännen till en av dom och mina kusiner

 

19. Blev du kär i år? Har varit det sen 14/3-08 :)
20. Favoritprogram på TV? Nästan så att jag måste säga Idol, det är ju tillochmed finalen om ca en timma :)
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte, har jag ens läst ut någon bok detta år?
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell ny upptäckt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja det fick jag
25. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte, minns inte riktigt vad jag önskade mig då
 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ?  Blev firad hemma först och sedan blev det fest och utgång
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jovisst gör det det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?  Hmm, jag vill nästan säga stundvis osäker och stundvis lite bättre än så. Svårt att förklara men ni behöver inte veta heller ;P
29. Vad fick dig att må bra? Studenten, min älskade pojkvän, familj, vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Men darin såklart?
31. Vem saknade du? En del vänner man inte har lika bra kontakt med som förut
32. De bästa nya människorna du träffade? Daniel kommer alltid vara bäst, även om det var -08 vi träffades


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0