Nästsista & sista dagen år 2009

Tja igen.

Ja, nästsista dagen var det idag ja. Sen är det 2010, fatta? År tvåtusentio! Tiden går fort, kanske för fort ibland? På ett sätt är det bra att tiden går fort då jag längtar till saker som att flytta ihop helt med Danne och skaffa barn och sådana saker.
Men ändå vill jag njuta av min ungdom och leva ett härligt liv som uuuung och inte bli gammal. Att vara ung är roligt ju :)

Att vara mogen och seriös eller inte? Det är frågan? ;) Hahah. Jag skulle nog säga att vara mogen och seriös men ibland använda sina omogna och roliga sidor :D
 


Men jaja nog om det. Vad jag gjort nästsista dagen på detta år började med att jag vaknade upp efter en kylig natt med två täcken och tre filtar (?!) och därefter dukade jag och älsklingen fram frukost och åt tillsammans. Sedan promenixade vi lite hit och dit och kikade i hans nya längehet en snabbis. Någongång under dagen kom Dannes pappa för att hämta oss, han kom med lastbilen och det var kul att åka den :D Man satt så himla högt upp.
Jag tycker Dannes pappa var söt idag när han ringde mig:
- Hej, det är Josefin
- Hej vännen min
- Ja, hej :)
- Det är din svärfar som ringer
- Hehe jo jag hör det :)





Vi åkte iallafall till Jysk för att kika på säng och sedan skjutsades jag hem till Bomhus med lastbilen :) Väl hemma så tog jag en promenad i det iskalla vädret med Linnea :) Därefter kikade jag på mina nya grejer som kommit på posten. Kläder, väska, nattlinne och en del underkläder.

Vi plockade även bort julen här hemma idag, jag ville inte det då det känns mysigt och för att jag gillar julstämning. Men far min var lite trött på all julpynt och ville ha julen överstökad.
Annars ikväll har det bara varit chill vid datorn och inte gjort så mycket mer. ska snart lägga mig i sängen på spikmattan, ha datorn på magen samt se på något program på min nya plattv :D

Imorgon: Sista dagen imorgon som år 2009. Vad händer då? Jo partyparty såklart. Som förra året vill säga :) Men först blir det middag med familjen hos mormor :)




Ha en trevlig nästsista dag 2009 ;) Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0