Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Älsklingen



Vad gjorde du kl 08 i morse?
Åt frukost med patienterna på praktiken


Vad gjorde du för 15 min sedan?
Lyssnade på hög musik och läste bloggar



Det sista du sa högt?
”Higher higher higher” Idolvinnaren Eriks låt som jag sjöng :P


Det senaste någon sa till dig:
Mamma sa något liknande att hon inte behövde hjälp, hjälpte till med bakning av en paj


Vad har du druckit idag?
Svartvinbärs- och citronte, juice och mjölk


Vad var det senaste du åt?
Spagetti och köttfärssås


Vad var det senaste du köpte?
Julklappar ;) Så vad tänker jag inte avslöja för då är det ingen hemlighet


Vad är det för färg på din ytterdörr?
Röd


Vad är det för väder hos dig nu?
Massa snö och det är iskallt



Godaste glassmaken?
Vanilj kanske?


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Oh yes!


Sover du tungt?
Nej inte så värst tror jag, det var nog mer förut jag gjorde det


Drömmer du mardrömmar?
Händer sällan


Trivs du med ditt jobb?
Studerar psykiatrisk omvårdnad vilket jag trivs med, praktiserade på psykosenheten nu i tre veckor och det trivdes jag med verkligen också


Favoritklädsel?
Mjukisar är aldrig fel, dock heller inte leggings med något snyggt till



Favoritlåt just nu?
Ingen speciell, har nog många :)


Vad ser du om du tittar till höger?
Högre delen av skrivbordet, några ljus och en vägg oså


Vad gör dig glad just nu?
Att jag har en sån fin pojkvän


Vad ska du göra härnäst?
Njuta av en ledig kväll med musik, läsa massa bloggar, prata med älskling i telefon och se något avsnitt av en serie



Höger el vänsterhänt?
Jag är högerhänt


Humör just nu?
Glad, avslappnad, sugen-på-att-göra-något-roligt-humör, förväntasfull


Favoritgodis?
Vet inte, har väl ingen speciell tror jag


Kläder just nu?
En supermysig tröja med Darin på ;)


Sommarplaner?
Har inte hunnit tänka så mycket på det då det är långt kvar, dock har jag pratat sommarjobb på psykosenheten där jag nu praktiserat


Hur många kuddar sover du med?
3


Morgon eller nattmänniska?
Natt snarare


Vad är viktigast för dig?
Att ha Daniel, familjen och vänner vid min sida <3


Är du kittlig?
Ja fråga Danne ;)


Snarkar du?
Nej


Stjärntecken?
Fiskarna, blubb blubb



Äckligaste insekten?
Hua, allihopa vill jag nästan säga, men spindlar är så vidriga, utrota skiten ^^


Stökigt el välstädat?
Välstädat även om det ibland kan vara jobbigt att städa


Vad längtar du mest efter just nu?
Jul, nyår, massa mys med älskling, ledighet och pengar


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0