Jobba natt

Godkväll på er

Nu när det är lördagkväll ska nog många av er grabba tag i partnern eller vänner för ha en mysig kväll vid tvn eller kanske gå på ett roligt party :) Själv ska jag jobba nattpraktiken och börjar 21:30 till 07:45 imorgonbitti. Det kommer vara annorlunda att vara uppe hela natten och jag hoppas man får vara med på massa saker och att något intressant händer då jag inte vill somna på min egen praktikplats, hehe. Man är ju inte så van vid att inte få sova under en natt.

Nu har jag legat och vilat ett bra tag och somnade faktiskt till också så det var skönt :) Ska snart gå ner och pigga upp mig lite och förbereda innan jag ska åka :)

Kommer tänka på min käre pojkvän hela natten, du är min och du är bäst, I love you :)



Puss och ha en trevlig lördagkväll på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0