En ganska seg morgon & förmiddag

Hej på er

jäääkla skönt med sovmorgon, jag sov bra många timmar inatt och vaknade lite över elva. Det behövdes :)

På morgonkvisten skrev jag ytterligare en sida på mitt VFU-examinationsuppgift och är nu på två sidor ;) Arbetet får max vara på fem och jag vettesjutton vad jag ska skriva typ numer. Eller antingen kommer det bli att jag skriver allllldeles för mycket för det är lätt hänt eller så kommer jag inte veta allls vad jag ska skriva. Det återstår att se :)

Städade sen också i rummet mitt, så nu luktar det gott och ser fint ut. Ibland hatar jag att städa och ibland kan det vara rätt roligt, men idag var det bara jobbigt, segt och tråkigt :P



Nu: Göra mig iordning innan det är dags att gå med familjen till mormor + morbror är där.



Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0