En ganska rastlös tisdag

Hejhej

Idag skulle vi som sagt var ha seminarie med PBL-gruppen och en av våra lektorer. Vi trodde vi skulle gå igenom alla sex fallbeskrivningar och diskutera kring de. Dock var det inte riktigt så och jag har då varit nervös i onödan eftersom det var mycket att kunna. Tydligen skulle vi bara göra det arbetet för våran skull och för att klara tentan lättare haha.
Vi pratade i ca en timme om kursen vi läser just nu, hur det har gått, vilka problem som uppstått, frågor vi behövde ställa och få svar på, en del snack om VFUn, bidrag för resor osv.



Efter det har jag faktiskt inte gjort mycket, jag har övervägt hela dagen att städa rummet men har verkligen inte orkat. Jag har varit rätt så trött idag eftersom jag inte fick alla timmars sömn inatt som behövs, precis som jag skrev imorse så vaknade jag tidigt, redan vid sjutiden. Hade även lite svårt att somna igår.

Ja och nog om det. Jag, pappa och brorsan skulle till mormor idag för att äta middag med henne eftersom det är hennes födelsedag som ni såg i förra inlägget. Dock ringde hon och sa att vi var tvunga att ställa in det för hon blivit sjuk, spysjuk, säkert vinterkräksjukan eller något ;/ Uscha.
Vi ska ändå dit på lördag och gratta henne om hon blivit bättre vill säga <3

Nyss pratade jag med älsklingen min i en halvtimma, du är bääst och jag älskar dig och det vet du hjärtat <3 :)



PS. Imorgon efter min VFU tänkte jag kanske berätta om hur jag haft det och lite om VFUn :)


Pussochkram

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0