En fin och vit jul

Hej på er allesammans och god fortsättning :)

Hoppas er julafton var fin, det var min :) Jag + familj och släkt hade en fin julafton tillsammans med julmat, kalle anka, karl-bertil och julklappsöppning osv.
Jag fick fina julklappar såsom; en ny plattv till mitt rum (pappa ska köpa en tv-bänk innan jag får sätta up tvn), massa smycken/smink, fina kläder, pengar, grejer att ha i dannes (och lite min) nya lägenhet, en ny laptop-stöd med fläkt, fina ljus och ännu mer fina klappar. Fick även en fin julklapp av min älskling som jag kommer bära ofta, ett par fina örhängen i 18 karat :) Älskar dig Daniel, tack <3 Tack även till familjen + släkten som gav mig fina julklappar! :)

Jag är iallafall nöjd med min julafton och det hoppas jag ni är också! Idag är det juldagen och på schemat står det bio med allihopa som firade jul igår, skridskoåkning, middag hos mormor osv.






Ha en trevlig juldag, pussen!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0