Dan före dopparedan

Hallå där

Hoppas allt är bra med er så här en dag innan julafton :) Jag tycker det ska bli trevligt med jul, jag ska fira med familjen, mormor, morbror, kusinerna, morbror 2 och hans tjej. Kusinerna, morbror och hans tjej bor i Luleå och är nu på väg med bilen ner till oss här i Gävle, kul att träffas igen då vi bara gör det ca 2 gånger om året :)

Ett stort plus är även att vi får en fin, vit och kall jul :) Mysigt. Igår bakades det ännu mer pepparkakor här hemma och för ett par dagar sedan gjorde vi även pepparkakshus :)

Alltså denna månad har gått så snabbt, antagligen för att jag praktiserat i tre veckor. Ja men iallafall..julafton imorgon, herregud, snart är vi inne på år 2010.




Här är några få kort på mig och kusin Isabella vi knäppte i somras när dom var här, nu blir det säkert en del kort igen när hon kommer :D<3



















Pussen

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0