Dålig uppdatering

Hejhej

Jag vet att min uppdatering varit kass vid julen alltså. Men jag har liksom njutit över att vara lite ledig och haft det bra med familj/släkt och såklart älskling :) Idag kom jag hem ifrån älskling, sov hos honom i två nätter och hade så mys och trevligt så :) Det har jag alltid med honom, min lilla ängel <3

Ska också tillägga att bowlingen med älskling var roligt ... Trots att jag förlorade rätt stort mot honom ;)




Nu hade jag mest tänkt ta det lungt hela kvällen samt fixa lite i mitt rum. Städat och fint ska det va ;)
Men först och främst ska jag ta en varm dusch, fryser så hemskt efter Linnis och min promenad och även från när jag nyss jag till och från mormor. Kallt kallt.

Skriver mer sen, lovar ;)

Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0