Dagens lista

Dagens humör: Trött
Dagens klädsel: Leggings, linne och en lång kofta
Dagens frisyr/smink: Uppsatt i en knut och mascara
Dagens planer: Sova på dagen och praktisera på kvällen och hela natten
Dagens väder: Haha, ärligt talat har jag inte varit ut något än så jag vet inte, men jag antar att det är lika som igår ungefär
Dagens vill ha: En supermysig helg med älskling och en skön sovmorgon
Dagens tråkigaste: Hmm, vet inte faktiskt, tröttheten kanske?
Dagens köp: Inget
Dagens dummaste: Att det var mörkt när jag vaknade, jag kikade ut genom fönstret och det var kolsvart :P Beror väl på att klockan var vid halv tre-tre men inte blir man nå piggare av att kika ut i det mörka? Då vill man nästan lägga sig och sova lite mer ;)
Dagens smarrigaste: Den supergoda juicen jag nyss drack, mums
Dagens tanke: Har inte tänkt så mycket idag för jag har varit rätt trött sen nattens händelser, men lite kring hur denna natt kommer bli har jag funderat över

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0