Dagens

Dagens humör: Bra men lite smått nervös mot kvällningen
Dagens klädsel: Leggings med dragkedjor vid ankeln, ett långt linne och en skön tröja ovanpå
Dagens frisyr/smink: Uppsatt i en knut och mascara
Dagens planer: Vara med min mysispojkvän, födelsedagsfirande för mormor och sedan praktik
Dagens väder: Tråkigt, det regnar nu
Dagens vill ha: Den där nya marabouchokladen, med yoghurt/raspberry
Dagens tråkigaste: Måste vara regnet, när kommer all snö?
Dagens köp: Nothing
Dagens dummaste: Att jag är trött. Ska ju liksom ha orken uppe att jobba hela natten
Dagens smarrigaste: Glasstårtan hos mormor
Dagens tanke: Lite kring praktiken jag ska ha inatt, känns lite nervöst och jag kommer blir trött men säkerligen blir det spännande


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0