Dagens

Dagens humör: Det har varit ok
Dagens klädsel: Leggings, en ny tunika (ni kan få se den på kort en annan dag) och foppatofflor :D
Dagens frisyr/smink: Vågor i håret och luggen uppsatt i spänne och mascara
Dagens planer: Det var VFUn som var planerad bara
Dagens väder: Iskallt, dimmigt och grått. Varför kan det inte bara komma lite snö?
Dagens vill ha: Mys- och en sovmorgon med älskling :)
Dagens tråkigaste: Att jag har haft spänningshuvudvärk hela dagen och varit hemskt trött
Dagens köp: Ingenting för min del, dock köpte mormor en liten god godispåse till mig
Dagens dummaste: Att jag var tvungen att ställa väckarklockan på 04:45 :s
Dagens smarrigaste: Godiset jag fick av mormor
Dagens tanke: Tankarna har snurrat en hel del idag om massor av saker!


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0