Annandag jul

Hej igen :)

Jag vet att min uppdatering varit rätt dålig nu under juldagarna. Men jag ville verkligen passa på att ha det mysigt med familj och släkt innan alla reser hem igen och det dröjer innan vi ses, iallafall vissa utav oss såsom kusinerna, morbror samt hans tjej som hälsar på ca två gånger per år då dom bor i Luleå. Kändes tråkigt att lämna Bella (kusin) idag och veta att det drööjer innan vi ses för vi har riktigt kul ihop :) Dom lämnar egentligen Gävle imorgon men då sover jag för klockan är vääldigt tidigt på morgonen då.

Just nu tänkte jag chilla och slappna av för mig själv en stund innan sovtime. Imorgon kommer både inlägg och bilder :)

Godnatt & pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0