Världens bästa <3

Hej bloggis :)

Dagen började segt men sen blev det mkt bättre :)  Jag och Danne följde med hans mamma och låtsaspappa och lillebror på en åktur, bland annat var vi till Willys och handlade mat och till den nyöppnade affären Mediamarkt där dom hade massor av extrapriser. Jag fick en plattång av älskling för endast 99:--, det var en riktigt kap tycker jag. Extrapris som tusan :) Tack älskling <3 Sen var vi allihopa till Sibylla och åt.

Nu på kvällskvisten har jav varit till Dannes syrra och kikat på hennes nya lilla kattunge som var så söt :) Nu kom nyss Danne och en kompis till honom hem från träningen. Blir nog lite kortspel eller så nu sedan myskväll resten av kvällen :)

Nu ska jag gå och vara social. Ha det bra.


Danne du är den bästa pojkvännen <3 Jag älskar dig verkligen.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0