Dagens ...

Hejhej
Jag har nämligen haft fullt upp hela kvällen med att ta emot hundratals bilder från Linnea via msn som är såå segt! Efter det la jag in massor av bilder på facebook, så det har gått åt typ hela kvällen. Men här kommer en kortis av dagens!



Dagens humör: Helt vanligt, inte världens bästa humör men heller inte det sämsta
Dagens klädsel: T-shirt och mjukisar
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens planer: Det var att först vakna upp och vara hos Danne ett tag innan jag skulle hem till mig i Bomhus
Dagens vill ha:  Värsta sommarvärmen
Dagens tråkigaste: När jag aldrig fick upp min sömntuta från sängen, morgonpigg pojkvän...not haha :D
Dagens saknad: Smulan
Dagens köp: Ingenting
Dagens dummaste: Att man bara kan ta emot 3 bilder i taget på msn för det gör det så mkt segaare!
Dagens smarrigaste: Maltersers
Dagens tanke: Att Danne verkligen är underbar <3



/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0