The big day

Godmorgon :)

Jag har inte sovit så mycket som jag egentligen behöver inatt, få timmar bara. Hade svårt att somna och vaknade skittidigt av någon anledning, tusan också.
Har legat och tittat på tv ett bra tag nu och precis lagt in bilder på facebook. Kan lägga in dom här med :) Men jag gör det inte nu för det går så segt.

Idag är det the big day för faster iallafall :) Hoppas hon kan gå fram till altaret utan att svimma, hehe det skulle vara hemskt. Ne men det kommer inte hända men jag vet hur nervös hon är. Igår när jag och pappa var förbi och lämnade en massa skivor så efter ett tag såg hon att hon glöm frysen öppen ett bra tag, hehe. När vi skulle gå typ skrattade och grät hon samtidigt. Men bröllopet kommer gå bra för min nervösa faster, det vet jag :D


Snart dax för frukost och sedan fixa sig. Pussochkram.

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0