Söndagkväll

Tjena

Min frukost bestog utav smörgåstårtebit hemma hos Dannes mamma, gott :) Efter det kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem för att fixa med program till min dator som behövs, boende och tåg till Skellefteå. Kul att det tar ca 10 timmar med tåg dit, jippi, jag som blir rastlös efter en timma, hur ska jag klara mig?

Efter vi fixat åkte vi tillbaka till Dannes mamma och låtsaspappa och pappa följde med in ett bra tag och fick träffa Dannes mamma för första gången, det var trevlans. Sen nu på kvällskvisten har jag och älskling inte gjort så mkt mer än två parti i chicago och och jag spelar lite sims 3 nu igen. Undrar vad Tessan säger nudå när jag spelar det igen .. iih ^^

Nu ska jag avsluta här och kika in på bloglovin om något nytt hänt i bloggvärlden. Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0