SNUSKIGAST PÅ LÄNGE

Godmorgon.

Alltså kika in på länken här: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5695871.ab
Jag ska aldrig köpa frukost på donken, haha usch jag ryser i kroppen när jag ser sånna äckliga grejer :P


Jaja nog om det, vaknade för en stund sedan. Sitter här nu och kikar på lite sidor och ska väl göra mig iordning snart. Om jag orkar, eller om det blir lite Sims 3 kanske först ^^ Ska även hem till Bomhus idag för att fixa lite med papper till typ CSN och Arbetsförmedlingen oså. Sen vet jag inte mer vad som händer idag. Ser att det regnas nu också, usch. Hoppas det slutar snart :)

Nej nu ska jag fanimej spela lite Sims haha, blev sugen på det. Pusspuss.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0