Simmarnas värld

Morsning

Här är man ju segast i stan på att uppdatera .. Skyller dock på att jag inte vart hemma något nästan :) Jag och älskling har varit  ute med lilla kissen Frida och även fick hon hälsa på Dannes kompis hund (vilket gick rätt dåligt) och kompisens mammas katt och hundar, katten gick dock rätt bra :P

Danne åkte iväg för ett tag sen och ska spela fotboll, så tänkte jag ta min in i simmarnas värld ett tag :) Eller om jag spelar sims senare. Återstår att se.

Blir nog en tripp till Bomhus imorgon och sover hemma :) Saknar min Smulan <3 Och till helgen blir det roligt. men det berättar jag inte om nu, det får ni veta senare, kanske på söndag, eller tidigare ;) Leeets see.

     
Jag haha                  Lilla gottegrisen      Frida

  
Idag på "äventyret" tog hon sig en tupplur

     
Häromdagen knäpptes dessa kort när vi var ute med Dannes
kompis hund Bella till dammen så hon fick busa av sig lite :)



Ska ta och logga ut nu, ha det så bra :) 

/ Jossa  


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men ahw, vilken söt katt! Den där måste jag komma och hälsa på nån dag så att vi kan spela kort också, haha ;)

2009-08-12 @ 08:07:51
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0