Länka och få en gratis fotobok :)

Nu ska jag tipsa om en bra sak för er, såg nyss att man kan få en gratis fotobok från FUJI om man tipsar om det i bloggen, och hur bra är inte det?  :)

Här är några förslag om hur dom fina fotoböckerna kan se ut (klicka för större bilder):

      
       


I min fotobok skulle man se fina bilder på bland annat  min underbara pojkvän och mina vackra vänner och även roliga händelser, som tex: Studenten och kanske min kommande 20-års dag!? :) En sådan fin fotobok är så bra att ha när man vill spara bilder som ett minne att titta tillbaka på.
Och det som är så bra är att en enda fotobok kostar egentligen 344:- men vi kan få den gratis genom att skriva lite om den osv.
Det är enkelt att bara skriva lite i bloggen om den och sedan lätt fylla i ansökan som du kan göra här :
Ansökan.
Och läs gärna mer om fotoböckerna här :
FUJI fotobok.
Och vem tackar nej till en sådan fin fotobok att samla sina bilder i ? :)

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar; ja, jag kan tänka mig det. Det känns skönt att det är sista året men samtidigt känns det konstigt att det är slut efter det här liksom. Så jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan! ;) kram.

2009-08-24 @ 21:04:51
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0