Lång dag

Hej igen!

Jo minsann har denna dag varit lång känns det som. Efter förra uppdateringen har vi inte gjort mer än att varit på besök hos Jennie och chillat hemma lite. Jag, Jennie och hennes kompis Jenny spelade lite kort tidigare på balkongen också, härligt det. Nu tänkte jag och älskling göra det. Just det, jag har hunnit med en eftermiddagsvila också, haha. Jag och Danne låg och såg lite på tv då jag plötsligt inte orkade hålla mina ögon öppna längre. Så en timme ungefär låg jag däckad :)

Ikväll blir det nog tidigt.. Känner mig så seg och trött idag. Nu ska vi spela lite kort. Kanske blir nån film ikväll också! Vi får se om något bra går på tv :)


Jag älskar dig.

Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0