Kortspelarkväll

Godkväll.

Så här på kvällskvisten var jag över med Frida till Jennie där hennes kille, kompisen Jenny och hennes kille var. Vi spelade kort och skip-bo och chillade. Nu är jag hemma hos Danne, funderar på att spela en sväng med Sims igen, haha men jag vet inte om jag känner för det just nu. Ja, vad som händer nu resten av kvällen vet jag icke, kan satsa på lugn data-tvkväll för hela slanten.

Glöm inte att kika och tipsa om FUJI fotoböckerna som ni såg i förra inlägget.

Puss & Kram.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Johanna

svar; Ja det är ju så skönt nu när man vet att man har någonting att gå till varje dag även om det är jobbigt ibland! ;) Känns så läskigt att vara störst på skolan nu. Nu är man vuxen snart liksom! ;) haha. kramar.

2009-08-24 @ 22:40:41
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0