Hej igen :D

Nu är jag hemkommen från Alnön med Kajsa! Det var en trevlig helg i hennes låtsas farmor & farfars stuga :) Avslappnat, helt utan dator, övertrötthet, skrattattacker ett antal ggr, mysigt förklarar en del om helgen.

I fredags när vi åkte gick vi på stan i Sundsvall ett par timmar tills dom vi skulle sova hos kom och hämtade oss. Och ett misstag vi höll på att göra skrattar jag åt ännu, vi trodde dom stog och väntade ca 10-20 meter bort då vi samtidigt ser en hand vinkades i fönstret går vi med stora steg mot bilen på varsin sida och tänkte hoppa in då vi upptäcker att det inte alls var rätt bil :P Gud så vi skrattade!
Sedan har vi varit mkt i stugan och bara slappnat av, spelat massa kort och bara varit, god mat har vi fåt också :)

Ja men en hel del roliga saker har vi gjort, men jag kan säga dig Kajsa att jag är trött på att spela femhundra och lyssna/sjunga till (eh eh) du vet vilket.. Men förutom det tack för helgen <3

Bilder kan komma vid senare tillfälle ;) Nu blir det till att packa upp och åka till min älskling som jag saknar! Har inte umgåtts med honom så mkt senaste 1-2 veckorna. Och inte heller sovit där så nu ska det banimej bli så! :) Älskar dig.


Pusshej, får bli mer senare eller imorgon!

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för helgen! :D <3

2009-08-04 @ 16:13:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0