Grattis på din födelsedag

Godmorgon allesammans

Måste börja inlägget med att gratulera Jennie (älsklings syster) på sin 21 årsdag :) Den här tjejen är så snäll och bra, hon betyder med andra ord mycket för mig. Hoppas din dag blir trevlig gumman :D

Och en liten hyllningslåt till dig ;);)
 


Vet inte varför jag vaknade tidigt idag när jag var uppe rätt länge igår, eller tidigt o tidigt, klockan är ju ändå elva. Tänkte fixa frillan nu och sen göra mig iordning, idag ska vi på kalas hos Jennie som ni kanske förstog ^^ Kanske blir lite rajtantajtan ikväll också, återstår att se. Men det blir nog hur som helst en trevlig dag idag :) Värmen är fortfarande som en helt vanlig sommardag så det är ju bara underbart det :)

Nej nu ska jag ta och göra något annat, ha det bra hörnni, puss.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0