Grattis & lycka till <3

... Ja, det vill jag säga till faster Veronica och hennes nyblivne man Erik. Bröllopet igår var fint, hela deras familj var så fin och Veronicas klänning var otroligt vacker.
Man blev tårdögd i kyrkan för allt var så fint, kul att se dom så lyckliga :)

På kvällen var det fest där jag och Tessan hjälpte till litegrann. Det var trevligt hela dagen tycker jag :) Kul att träffa några släktingar också.

Bjuder på några bilder från bröllopet:

   
Fina tärnor (kusiner)         Vigseln                      


 
I kyrkan                            Finaste faster 
 


 
Fina tärnor igen               Tårtdax

                     
En liten tärna,              Syster & bror          
så söt kusin <3            Alltså min pappa^^





Söööt kusin, lilla Elsa :) <3




Det fina brudparet. Lycka till i framtiden och se till att skaffa fler barn ;)





/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fint! :') Hälsa grattis från mig vettja :)

2009-08-30 @ 19:54:16
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0