Godkväll allesammans

Hej

En härlig sovmorgon tog jag idag och därefter en lång dusch. Bra start på dagen :)
Vid tretiden fick vi besök här hemma, trevligt. Sen åkte jag och hela min familj till min faster och grattade henne!
GRATTIS VERONICA! :) <3
Blev övningskörning hem också, niiice!

På kvällskvisten har jag och Kajsa skickat bilderna från Alnön till varandra och även lagt in dom på facebook :D Och nu vettesjutton var jag ska göra, är inte så speciellt trött ännu men det blir nog tvtittandes snart kanske :)




En av mina söta kusiner som vi var hos idag, kortet är lite gammalt men hon är lika söt ändå.
Hon har nu fått jättelockigt hår, så underbar unge <3 :)




Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0