Fri från skolan, bra eller dåligt ?

Godmorgon..

Gårdagen var trevlans, mys med älskling på kvällen.. Idag däremot vet jag inte vad jag ska hitta på, tänkte dra mig hem till Bomhus senare och sova hemma. Vädret ser rätt bra ut, har inte varit ute något än men hoppas på sool :D

Ja och snart börar skolan för alla igen, känns lite konstigt att man inte ska tillbaka till Borgis, klassen och allt plugg. Jag tycker på ett sätt att det är lite tråkigt eftersom man träffat kompisarna i princip varje dag i tre år och plötsligt är det slut med det. Men ändå tycker jag det är roligt, man får hitta på nya saker, planera framtiden lite oså :) Ett steg fram i livet.


Nuska jag ta och fixa lite här, kommer inlägg senare, troligen massa bilder också så håll utkik :) Puss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0