En trevlig kväll vid Alderholmen :)

Hallå mitt i natten

Som sagt i förra inlägget skulle jag iväg, sagt och gjort så var jag nere med cykeln vid Alderholmen där det var lite rajtantajtan haha! Det var nämligen ett arrangemang där utanför åkrogen med musik, dricka, mat osv.. Dock kostade det inträde som jag tyckte var ett minus ;)
Var iallafall dit med pappa och några andra, det var trevlans :)

Efter vi varit där ett tag och det mörkna en del ute så hoppade jag på cykeln och åkte hem till älskling. Bror min var på besök med en vän när jag hem också :) Men etfer det har jag bara suttit här vid datorn och upptäckte dock att jag kommit in på ett program jag vill gå så jag är glad över det :) Kommer man sova gott inatt. Hehe!

Just nu känns det som att jag inte hinner skriva mera för jag och Linnea skickar över alla miljinertalsbiljoner bilder från båtresan via msn :) Tar ett tag men när vi väl har dom ska ni få se på lite gott :D Flummiga bilder med andra ord.

Godnatt på er och sov gott.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0