Datanördarna <3

Tja!

Haha ja datanördarna är jag och Danne för vi sitter här med en varsin dator bredvid varandra ;) Har precis kollat igenom flera bloggar på
bloglovin och surfar lite på facebook. Idag har vi inte gjort mycket annat än varit hemma och chillat och varit på besök hos D´s mamma m. familj. Vädret har ju varit så tråkigt så man har haft lust för att bara vara hemma och inte göra något, det är härligt men det dåliga är att jag brukar bli så rastlös, haha!

Jag har ännu inte tagit reda på tåg och boende när jag ska till Skellefteå. Bäst jag tar mig en titt nu om det finns något bra boende. Annars ikväll blir det nog bara data och tv-kväll för vår del.
Kika in på hemsidan:
tv och titta om något bra går på tv idag :)

Pusshej.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0