Dagen innan bröllopet

Hejhej

Nu är det helg igen, men det känns som vilket dag som helst för hela sommaren har typ varit som en lång helg :D
Jaja, idag har jag först och främst vaknat upp hos älskade Daniel och spelade självklart lite Sims 3 en stund innan jag hoppade på cykeln och trampade mig till en kyrka i stan för att träffa min faster.

Efter det cyklade jag hem till Danne igen, tog med massa kläder oså och blev upphämtad av min kära föräldrar. Vi tog oss en sväng i Valbo köpcentrum några timmar för att hitta lite saker tills bröllopet som fattades. Jag hade dock besämt vad jag skulle ha på mig men det blev ändringar idag så jag fick ny klänning + skor av mamma och pappa. Tack <3 :)

Väl hemma har man bara tagit det lite lugnt. Gjorde en ansiktsmask och duschade för en stund sedan och målade naglarna medans jag såg nya Wallander med familjen.


Om ni nu under nån förmodan undrar vilka som ska gifta sig så är det min faster och Erik som ska göra det imorgon.  Det ska bli trevligt och väldigt kul att se mina små söta kusiner uppklädda i fina klänningar osv,  det kommer bli ett fint bröllop. Och självklart känns det så bra att se min underbara faster gifta sig :)


Faster Veronica och Erik på bilden som ska gifta sig.
Bilden är från Elsas dop, men här är hela familjen samlad + min pappa också :)



Här är Elsa i lite mer nutid, fast hon har nog en aning mer lockar i håret nu.
Hon kommer vara så söt imorgon så det är inte klokt :)
Det kommer självklart dom andra med :)


Nu: Bloglovin + städa rummet lite. Pusspuss på er. Och godnatt på er som ska sova :)


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0