"Clubbed"

Hejhej

Det blev en sen kväll igår, väldigt sen. Så jag vaknade för inte allt för längesen, vid kvart över ett ungefär. Gårdagskvällen var lugn först, sen kom Dannes kompis hit och vi speladekort osv. Sen vid tolv på natten bestämde sig dom att åka till Max för att köpa hamburgare så passade jag på att spela lite Sims medans ;) När dom kom tillbaka drog vi hem till kompisen istället och såg en film "Clubbed" som var helt okej :P Klockan var redan då mycket och vi tre traskade hem till Danne igen och jag tänkte faktiskt lägga mig och sova då för vid den tidpunkten är jag rätt trött ^^ Men jag tvingades spela kort med dom så jag kom nog i säng vid halv fem typ :)



Vad som händer idag har jag ingen aning om ännu, känns som en lugn och soft dag inomhus, eftersom man inte blir så frestad att gå ut när man ser regnet. Vi får se vad dagen och kvällen har att erbjuda :)

Ha en bra dag. Puss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0