Är det måndag? Hmm jo jag tror det va!

Tjena.

Måndag idag, men det känns knappt som det pga att man inte går i skolan, härlich. Dock börjar man ju snart men jag ska fanimej njuta in i det sista ^^ Så härligt det har vart att varit ledig ett tag nu, underbart. Vill ha mer ledighet hehe! Man får ju aldrig nog av det xD

Idag har inget speciellt hänt alls, jag och Danne spelade lite kort och åt nyss mat. Han gick iväg nyss och jag ska passa på att dra igång spelandet, höhö behöver jag ens säga att det är Sims jag ska spela ? ^^

Senare ska jag, Danne och sötiis Frida vandra över till hans syrra för lite skip-bo / kortspel, mer vet jag inte ännu. Men ha en trevlig kväll dag.

Puss :)

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0