133 tonårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - Nej :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet- Ja

Har du varit kär i någon? - Ja

Är du kär just nu? - Ja :)


Tio frågor om dig själv

Namn?- Josefin amanda margareta Lindholm

När fyller du år? - 7 mars

Vad har du på dig just nu? - En stor t-shirt

Vilken årstid är bäst? - Lätt sommarn

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova ut och vakna upp med älskling en härlig sommarmorgon

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag gärna ställer upp för mina kompisar om dom behöver prata, det hoppas jag alla mina vänner vet om

Vad är du bra på? - Att älska Daniel :D Och att spela Sims höhö

Vem älskar du mest på denna jorden? - Daniel & min familj

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Nej, tillsammans helst

Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? -  Tillsammans med Daniel :)


10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Jag själv

Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla mina vänner är roliga :)

Vem är snyggast av dina vänner? - Svårt val för mina vänner är så fina <3

Vem är mest partyprisse? - Tessan :D

Vem är den du helst har filmkväll med? - Älskling

Vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen speciell tror jag haha

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Då skulle jag nog gå själv


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma eller pappa eller så båda

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det tycker jag

Vem är farligast i din familj? - Lillebrorsan ;D

Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen

Vem är coolast? - Ödlan :D
Har ni något husdjur? - En katt och en ödla och även en katt hos älskling

Vem har du mest gemensamt med? - Vet inte, lite utav allihopa

Vem står för underhållningen? - Far min (A) hehe

Vem sover du oftast med? - Sover jag hemma sover jag själv, sover jag hos Danne sover jag med honom


10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Vaknat upp hos Danne, träffade min faster en stund och sen Valbo med mamma och pappa

Har du varit glad idag? - Ja det har jag väl

Har du varit ledsen idag? - Nejdå

Har du gjort något bra idag? - Japp

Vad ska du göra nu? - Surfa runt på internet och snart fika med familjen

Har du gjort något dåligt idag? - Hoppas inte det

Vad har du ätit idag? - En pizza man köper på affärn

Har du duschat idag? - Nope ska göra det om en stund

Är du trött nu? - Nej inte så värst

Vad händer imon?- Bröllop :D


SKOLAN

Går du i skolan? - Gick ut gymnasiet i somras men ska börja på universitet på måndag

Har du varit i skolan idag? - Nej

ANNAT

Hur mår du just nu? - Jodå helt okej

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Japp

Har du piercat dig? - Öronen


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -
Ja

Använder du Wax? - Nej

Använder du ögonskugga? - Sometimes, typ på fest kanske

Använder du kajal? - Nej

Använder du hårspray? - Jo lite så ibland 

använder du volymspay? - Nej

Andänder du mousse? - Nej

Använder du deodorant? - Ja

Använder du skinspray? - Nej

Använder du parfym? - Ja

Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans ibland

Använder du brunkräm/foundation? - Nej

Uppsatt hår eller hängande? - Både och

Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar typ varje dag

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej inte varje gång nej




   




/ Jossa




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0