Underbara väder

Kom just innanför dörren, skönt  att skoldagen är förbi. Dagen har varit rätt bra tycker jag, soligt och härligt väder. Jag och Josse hade en rolig dag också, massa snack & skratt. Vi var också in till stan för att köpa en Ben & Jerrys vilket var supergott, det var även den första som jag smakat. På handeln var vi till fordonsbyggnaden och meckade med massa kablar och skit. Tröttnade faktiskt ganska snabbt då jag kände att jag aldrig ska jobba inom den branschen.

Nu ska jag halta mig vidare, ja halta, ni såg rätt. Jag har fått fetaste skavsåret på hälen som gör förbaskat ont. I början var det en väldigt stor vattenblåsa, nu är den sprucken såklart. Kan ju inte låta bli.

Nej men ut i det fina vädret allihopa nu, det ska jag göra så jag har inte tid här nå mer just nu ;)

Byebye.

/ Jossa




Ben & Jerrys Half baked

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0