Tvkväll :)

Dagen är redan slut och om inte allt för länge ska man krypa ner till sängen. I skolan hade vi seminarium om hinduism vilket gick bra, skönt det. Fick VG på det!  Efter skolan åkte jag hem till Bomhus ett tag, jag och Linnea fixade med bokningen till resan vi ska på i sommar, men det berättar jag om en annan dag för jag hinner inte nu ;) Sen tog jag bussen till älskling :) Vi har bland annat blivit bjudna på våfflor hos hans kompis och hälsat på Dannes mamma osv.. Skönt att det är kväll, jag är så trött och har skitont i ryggen. Det blir härligt att sova.
Innan sovdags är det lite tvtittande för oss, först efterlyst sen diagnos okänd :)

Ha en fortsatt trevlig kväll, missa inte efterlyst det börjar nu (Y) 

/ Jossa



           
Efterlyst                           Diagnos okänd


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0