Tråkig måndag

Ja det kan jag då påstå, måndagar är väl bland den värsta dagen i hela veckan. Lång skoldag är det också, det gillas inte. Det enda som är bra med måndagar är att det är en liten sovmorgon :) Nu sitter jag på handeln, efter har vi lunch där vi får äcklig mat som alltid, sen svenska och historia ;/ Tråkiga lektioner.
Efter skolan ska jag hem till älskling, vet faktiskt inte vad vi hittar på! :) Måste dock plugga men det får bli imorgon (A) Fattar inte varför man skjuter på pluggandet jämt, ibland till sista sekunden tillochmed, det beror väl på att det är så tråkigt att man tar allt det roliga före ^^

Nej men nu måste jag kila, så ni får ha en trevlig dag :)

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag skjuter oxå upp min religion till imorn, är så trött:P Vi är ute i sista minuten men hoppas det går bra iafl!:)

2009-04-20 @ 21:49:54
URL: http://skorpsmulan.bloggsida.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0