Tandläkarbesök

Kom nyss hem från tandläkaren, var dit för att laga ett hål som var på väg att bli ett hål, haha kan man säga så? Det var så litet att jag inte behövde bedövning vilket var tur för jag är rädd för sprutor. Men jag tyckte det gjorde ont att borra ändå men det gick rätt så snabbt. Nu är det över så det är skönt.

Ikväll blir det till att sitta här ett tag och bara ta det lugnt, skönt det. Sedan drar jag mig till tvn för att se efterlyst och diagnos okänd. Efter det blir det till att natta, imrogon är det en tidig dag, ska kliva upp kl. 06.00 och börjar 08.00 på praktiken. Fast det är underbart att vara ledig på fredag. Och imorgon är det sista april. Det blir roligt det :D

Nu tänkte jag ringa älskling så godkväll på er.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0