Svårt beslut

Ibland tycker jag man ställs inför svåra beslut, vilket jag faktiskt utsatts för nu! Jag ska nämligen plugga på högskolan men det är så svårt att bestämma sig vilka program man vill söka till. Därför var jag och Linnea på besök hos högskolan idag för att få lite mer info om allt, inte för det var till så stor hjälp tycker jag! En sak var lite kul .. Vi skulle gå med i någon grupp med en guide, då trodde jag att vi skulle gå runt lite i skolan och kolla på olika program de presenterade men icke sa nicke. Jag och Linnea och ett gäng 50 plusare gick på en guidad tur runt skolan och där de berättade om byggnaderna och hur de fick namnen på de och allt sånt. Inte speciellt nödvändigt vill säga haha, men vi gjorde det iallafall och inte hittar jag bättre där ändå :P

Efter det promenerade vi i den underbart härliga vårvärmen till stan och köpte glass :) Det var modevisning på Nian men det missade vi för det tog slut precis när vi kom dit, lyckat :P Men då träffade vi på Kajsa istället, så vi gick och pratade litegranna :)
Sen köpte jag och Linni två armband också, likadana till och med hehe! Najsiga var dom iallafall :) Ett flätat armband från Kicks i typ läder och ett silvrigt armband från Glitter som man kan köpa berlock till :)

Sen vidare till älskling för att umgås lite, mys <3 Vi satt ute på balkongen och snackade lite och njöt av vädret oså :) Men nu är jag hemma i Bomhus igen och har inte en aning om vad jag ska hitta på, tänkte vara hemma och chilla bara för är rätt så trött.

Måste bara berätta att jag varit på så bra humör idag, borde bero lite på vädret eftersom det varit så varmt och skönt :) Men också för att jag träffade mina snälla kompisar och min underbara älskling! :)

Får väl se om det slinker in ett inlägg senare, eller om det blir imorgon?

/ Jossa

 
Flummig bild, värsta dåliga bilden men det är mobilkamera..
Knäppte i en liten spegel hehe! Man ser dock örhängen,ring,armbanden,leggingsen,linnet jag köpt :)
Inte för att man ser så jättebra då...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0